„64 pieces of content in a day”

Am dat peste ideea asta a lui Gary Vaynerchuk într-o postare de LinkedIn a cuiva.

„64 pieces of content in a day”. Șaizeci și patru de chestii pe care să le spui despre tine, fie că ești persoană sau brand (adică tot persoană, dar imaginară și cu KPI de vânzări) pe zi. PE ZI.

Mi-a amintit instant, nu știu de ce, de „99 bottles of beer on the wall, 99 bottles of beer…”

 64 pieces of content on the wall, 64 pieces of content... 
Take one down, pass it around, 63 pieces of content on the wall…

63 pieces of content on the wall, 63 pieces of content...
Take one down, pass it around, 62 pieces of content on the wall…

62 pieces of content on the wall, 62 pieces of content...
Take one down, pass it around, 61 pieces of content on the wall…

...

No more content pieces on the wall, no more content pieces!
Go to the store and buy some more, 64 pieces of content on the wall…

Atâta doar că finalul n-ar fi ăsta, ci cântecul s-ar opri la penultima strofă.

 ONE piece of content on the wall, ONE piece of content... 
Write it down, pass it around, ONE piece of content on the wall…

CARE dintre cele 64 de chestii pe care le postezi despre tine este AIA care te definește?…

Care-i AIA pe care concurentul tău cel mai aprig n-ar putea-o spune și el?…

Pe care dintre cele 64 de pieces of content ai posta-o și mâine, și poimâine, și tot așa, până la 64 de zile la rând, indiferent de câte like-uri și share-uri primește?…

E greu. E din ce în ce mai greu să selectezi, când Google și social media te învață că dacă bagi mult merge. E din ce în ce mai greu să spui puțin, când megainfluenceri te influențează – în 270 de slide-uri… – cum că less is death.

(64 pieces of content in a day?… Sunt curios câte branduri pot posta 64 de cuvinte despre sine: cu sens, relevante, puternice – nu pe zi, ci pe săptămână.)