Cu DTP-ul la New Business

  • de

Dragoș Manole este DTP-ist.

Iar eu sunt într-un meeting cu un niște brand manageri, la cel mai mare client al agenției. Unul dintre ei, o fată, se agită mai tot timpul discuției – intră și iese, își verifică telefonul și mailul. E preocupată de ceva.

Discuția se încheie și în timp ce-mi strâng caietul și laptopul o întreb ce s-a întâmplat și dacă o pot ajuta cu ceva. Mă așteptam să fie ceva personal, la cât de supărată era, dar – ne știam de ceva vreme și lucram bine împreună – nu m-a lăsat inima să plec fără să întreb.

Nu era personală problema, ci de business. Și era dificilă. Clienta se ocupa și de un alt brand decât cel pe care discutasem în ziua aia. Se pregătea să lanseze o promoție și mai avea de făcut o modificare minoră pe ambalajul dedicat, iar agenția cu care lucra pe acel brand nu îi mai răspundea la telefon și la mesaje.

La finalul zilei respective, cred că mai erau vreo 4 ore, fișierul de tipar final-final trebuia urcat, conform unei planificări făcute la nivel global, în sistemul care îl trimitea la producție și organiza apoi tot lanțul care făcea ca ambalajele să ajungă în magazine fix la începutul promoției, nu mai devreme și nu mai târziu.

„Dar măcar am fișierul editabil…”, zice ea, mai mult ca să-și facă curaj.
Stai un pic”, zic. Dacă tot mă oferisem s-o ajut, ce mă costa să dau un telefon…

Și-l sun pe Dragoș.

Iar Dragoș este și „la butoane”, și pe final cu ce făcuse până atunci, și dispus să mă ajute „repejor spre superurgent”. Și rezolvăm într-o mică jumătate de oră. Pe gratis.

A doua zi clienta m-a sunat să-mi spună că e totul în regulă, să-mi mulțumească (agenția cealaltă încă n-o sunase înapoi…) și să mă întrebe dacă n-am vrea să facem noi promoția. Materiale, TV, radio…

Primul meu new business făcut cu DTP-ul. Și cel mai rapid. (Și poate și cel mai norocos, deși singura parte cu adevărat întâmplătoare a fost coincidența între momentul dificil al celeilalte agenții și discuția mea cu clientul comun…)

Un win-win-win, cum se spune pe la noi. Am lucrat câțiva ani apoi pentru brandul respectiv, și Dragoș împreună cu noi.

Vi-l recomand pe Dragoș Manole.

Nu pentru că rezolvă pe loc, deși se mișcă rapid când e cazul. Ci pentru că așa l-am cunoscut și eu, printr-o recomandare a cuiva care îl știa bine. Sunt vreo 11 ani și jumătate de-atunci – relația cu el este cea mai veche relație de business pe care o am…