2004: DDB


La DDB am ajuns după un telefon de la Brăduț Florescu (“Caută DDB-u’ director de creație, te bagi?”) și o discuție de câteva ore cu Adina Sorescu, directoarea agenției. Nu aveam planuri de angajare, dar perspectiva de-a lucra în agenția “lui Bernbach” m-a convins pe loc.

Povestea mea la DDB este, în mare, povestea participării mele la întâlnirea anuală a directorilor de creație DDB din toată lumea, la Berlin, în chiar prima mea săptămână de lucru în agenție… Trei zile intense, în care am cunoscut oameni cu care am lucrat și-am petrecut și care mi-au hrănit cu energie și credință în DDB următorii doi ani și-un pic.

Ani în care am lucrat pentru McDonald’s, Alpha Bank, Interamerican, Fox (mezelurile românești, nu televiziunea americană), RCS-RDS, Uncle Statis, Knorr.

Am plecat de la DDB la începutul lui 2007 nu pentru că nu mai credeam în DDB, ci pentru că mă săturasem de oamenii de care depindeam ca să ajung acolo unde-mi doream să ajungem și eu, și departamentul de creație DDB București. Distanța între ce simțisem în septembrie 2004 și ce trăiam zi de zi era deja prea mare…

Așa încât am făcut pasul către ceea ce urma să fie cea mai intensă perioadă din viața mea de publicitar: mi-am făcut agenția mea.

Mai jos sunt câteva spoturi TV. Unele sunt scrise de mine, altele de echipele coordonate de mine. Și un print pentru o campanie umanitară McDonald’s, lucrat împreună cu art directorul Teodor Droșcaru.