2007: Georgescu Negrea

“Agenția mea”. Asta am avut în minte când am plecat din DDB. Și asta am avut timp de 10 ani și un pic. N-a avut mereu același nume, aceiași asociați și aceeași echipă. Dar a fost A MEA. Am trecut împreună prin 10 ani plini de lecții de business, de advertising și de viață. Și foarte bogați în proiecte de toate felurile pentru branduri de toate mărimile.

Am început cu Ringier (ziarul „de metrou” Compact), MKB Romexterra Bank, furnizorul de internet Netpoint, mezelurile Gepeto, magazinul de vinuri vrac Patria Vinum. Am creat de la zero un brand de pâine, Rotunda Românească (pentru clientul Zeelandia), și unul de e-commerce, Mamagazin.ro.

Am lucrat aproape zi de zi pentru MedLife între 2011 și 2015. Am lucrat mai bine de 9 ani pentru aproape toate mărcile Unilever din România, de la campanii TV și in-store până la design de ambalaj și concepte de conferințe de vânzări: Algida, Becel, Delma, Delikat, Domestos, Hellman’s, Knorr, Lipton, Napoca, Rama, Rexona

Am creat, între 2014 și 2016, campaniile prin care cel mai mare brand din Republica Moldova, berea Chișinău, s-a relansat și repoziționat. Tot în Moldova am lucrat și pentru berea germană Herrenhauser, iar varianta fără alcool a berii Efes a fost lansată în Iran cu posterele create de mine și echipa mea (împreună cu fotograful Ciprian Țânțâreanu). 

Din 2015, ca parteneri de creație ai agenției de strategie și content Makesense, am lucrat pentru arhitecții de la Atelier 507, pentru Watchshop.ro, pentru producătorul de materiale de construcții Celco și pentru Vincon.

La finalul lui martie 2017 am făcut pasul următor: “agenția mea” își va vedea de drumul ei, iar eu de-al meu. Și așa s-a născut CreativeSense.

Mai jos sunt: un playlist cu spoturi TV, unul dedicat spoturilor Chișinău și câte ceva din ce am lucrat pe print, outdoor și pe identitate de brand. 

 

 

Identitate de brand: logo Gepeto (2008; Andrei Cârcu), nume și logo Rotunda Românească (2009; Marius Negrea, Cătălin Baciu), logo Patria Vinum (2009; Cătălin Baciu), Mamagazin (nume: 2011, Marius Negrea; logo: 2016, Sorin Păun; slogan 2016: Marius Negrea)
2016, packaging design Delikat / designer: Sorin Păun
2016, packaging Rama Crăciun / designer: Sorin Păun
2016, print în Magazinul Progresiv / art director: Cosmin Stoian