2001: Grey

La Grey Worldwide România am ajuns în primăvara lui 2001, găsind ce căutasem plecând de la Notorious. O agenție mai mare. Un loc în care am furat multă meserie, învățând de la colegi, de la șefi, de la clienți.

La Grey am lucrat mult pentru Procter & Gamble (Pantene, Fairy și nu numai), British American Tobacco (Kent, Pall Mall), Brau Union, actuala Heineken România (Golden Brau, Schlossgold, Gösser). Șii tot acolo am văzut pentru prima dată de-aproape o mare companie românească antreprenorială: Cris-Tim, pentru care am scris deja istoricul spot Salam Săsesc (îl poți revedea mai jos, împreună cu alte spoturi din portofoliul meu de la Grey).

În acea perioadă am învățat că încrederea este cea mai puternică sursă de responsabilitate în viața unui creativ. Niciun brand și niciun brief nu te mobilizează și nu te inspiră cum o face încrederea pe care ți-o arată clientul.

După aproape 3 ani, am părăsit Grey într-o stare – nu știam pe-atunci că-i spune “burn out”… – care m-a făcut să stau deoparte de publicitate câteva luni. „Deoparte” n-a însemnat și „departe” (probabil că simțeam doar nevoia unui concediu lung): până în toamna lui 2004 am scris promouri pentru Europa FM și am lucrat câteva proiecte cu Friends.

Iar în septembrie 2004 am devenit director de creație la DDB București.