Lucrezi în marketing și dai briefuri de creație?

Am o idee pentru tine.

Brieful este principalul tool pe care îl vor folosi creativii în căutarea ideilor. Ai făcut vreodată un brief de creație împreună cu un creativ?

Am lucrat pe câteva sute de briefuri din toate categoriile active în România din 1998 încoace: ȘTIU cum arată un brief care ajută creativii să aibă idei relevante, puternice, pe brand și în buget.

Majoritatea briefurilor, însă, ajung pe masa creativilor fără să aibă tot potențialul pe care l-ar putea avea. Și e natural, odată ce ele sunt scrise de oameni cu experiență în marketing, brand management și strategie: fiecare dintre noi cunoaște cel mai bine instrumentele cu care lucrează specialitatea lui.

Eu vin, pentru câteva ore, “pe partea voastră de masă”: citesc brieful, fac o listă de întrebări pe care le discutăm și apoi rescriem împreună părțile din el care convenim că trebuie schimbate. 

Și gata. Ai un brief revizuit împreună cu un creativ, adică pui în mâna creativilor un tool mai bun.

Vin și cu soluții creative la brieful pe care îl discutăm? Nu, nu sunt un concurent pentru agențiile din pitch, ci un ajutor pentru tine – deci și pentru ele.

Semnăm NDA? Sigur că da.

Cât costă? Îți trimit o estimare, în funcție de orele pe care mă aștept să le dedic briefului vostru.