Cel mai important spot TV scris de mine. În 2009 am creat, împreună cu echipa și voluntarii Asociației Inima Copiilor, campania care a ajutat Spitalul de copii Marie Curie să aibă un departament de cardiochirurgie. Producția: Asociația Inima Copiilor. Regia: Liviu Săndulescu.
Spotul „Salam Săsesc”. Una dintre cele mai faimoase reclame TV din istoria publicității românești. Și probabil cel mai celebru dintre spoturile scrise de mine. Producția: Castel Film. Regia: Răzvan Mărculescu. Imaginea: Alex Sterian.
481 Engineering se ocupă cu monitorizarea de structuri. Am creat acest nume inspirat de puterea de a rezista a … Marii Piramide de la Gizeh. Pentru vreo 3.800 de ani, Marea Piramidă a fost cea mai înaltă structură ridicată de oameni pe Pământ. Iar 481 este înălțimea ei originară, măsurată în feet. Design: Cosmin Stoian (MakeSense).
Două machete de presă create pentru brandurile de vinars ale Vinconului. „Focul” a fost publicat în BIZ, iar „Connaisseur” în Magazinul Progresiv. Art director: Cosmin Stoian (Georgescu Negrea Advertising).
Spotul „Trapez”, pentru salamul cu același nume produs de Reinert. Producția: Saga Film. Regia: Alex Coteț.
Rotunda Românească este un brand de pâine creat pentru Zeelandia, producător de ingrediente și mixuri de panificație. Eu am creat numele, autorul logo-ului este designerul Cătălin Baciu (Georgescu Negrea Advertising).
Machetă de presă creată pentru arhitecții de la Atelier 507 și publicată în revista Luxury. Art director: Cosmin Stoian (MakeSense).
Spot de promoție pentru berea Chișinău din Republica Moldova. Producția: Saga Film (București) & Brio Film (Chișinău). Regia: Ruslan Moroșanu.
Mamagazin.ro este un brand de e-commerce specializat în produse de parenting. Eu am creat numele și sloganul acestui brand, designul este făcut de Sorin Păun (Georgescu Negrea Advertising).
Machetă de presă pentru Leverage Negotiation, creată special pentru apariție în revista Capital Top 300. Art director: Cosmin Stoian (MakeSense).